دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگاه داشتن یاد شهدای گرانقدر، نظام و انقلاب را بیمه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در آیین رونمایی از کتب خاطرات فرماندهان انتظامی در دوران دفاع مقدس، ضمن ادای احترام به مقام شامخ همه شهدا به‌ویژه شهدای انتظامی و با تبریک و گرامی داشت هفته انتظامی، در خصوص اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس، کشور و نظام را در مقابل تهدید نرم و توطئه‌های فرهنگی دشمنان مصون نگه می‌دارد، با تبیین و شفاف سازی درباره دوران جنگ می‌توان جلوی تحریفات و تفاسیر غیر واقعی دشمن را گرفت.

وی افزود: دوران دفاع مقدس بارقه‌های امید را در کشور ما دمید و امروز نیز مردم در محور مقاومت با تمسک به باور "ما می‌توانیم" که در دفاع مقدس تجلی یافت، در مقابل دشمنان اسلام ایستاده‌اند و این برکات حاصل نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگاه داشتن یاد شهدای گرانقدر است که نظام و انقلاب را بیمه کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، تأکید کرد: دوران دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی از افتخارات و خاطرات ملت بزرگ ایران است که هر روز آن تداعی‌گر عشق به وطن، دفاع از دین و عقیده، حماسه و دلاوری، اخلاص و تقوا و ایثار و شهادت است و همه ما وظیفه داریم در ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان و آیندگان که آن روزگار را با چشمان خود ندیده‌اند، تلاش و همت کنیم.

وی ابراز کرد: دشمن از موشک و قدرت نظامی ما نمی‌ترسد، بلکه ترس آنها از باورها و اعتقادات مردم و عاشق جهاد و شهادت بودن آنان است.

وی گفت: عزت، اقتدار، امنیت و عظمت امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون مجاهدت‌های مردان آسمانی آن سال‌های خون و قیام بوده و همه باید به تعبیر مقام معظم رهبری در حفظ و صیانت و انتقال "فرهنگ شهادت" و روحیه شهادت‌طلبانه به‌ویژه در میان نسل جوان که سبب تداوم حرکت انقلاب نیز می‌شود، تلاش کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با قدردانی از رزمنده و یادگار حماسه دفاع مقدس، فرمانده کل انتظامی کشور، تصریح کرد: سردار رادان که خود از ثمرات درخشان حماسه دفاع مقدس و فرزند انقلاب و جنگ است، در هفته انتظامی برخی از مراسم را لغو کرده اما آنقدر در تفکرات و باورهای او ارزش‌های دفاع مقدس درخشان است که خود تأکید و اصرار بر برگزاری این مراسم معنوی داشته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، تأکید کرد: این موضوع که دوران جنگ و دفاع مقدس پایان یافته به نوعی درست است، اما عرصه تلاش و مجاهدت برای خدمت به مردم بزرگ ایران و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان همچنان ادامه دارد، همه ما به‌عنوان فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی، می‌بایست با همان روحیه ایثارگری و عشق و علاقه به مردم و وطن برای سرافرازی اسلام و ایران و امنیت و آرامش ملت عزیزمان تلاش و برنامه‌ریزی کنیم تا در دنیای باقی در برابر شهدا این قهرمانان حقیقی وطن شرمنده و دست خالی نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha